Duci vagy? Attól még jógázhatsz!

Túlsúllyal már nehezen vágunk neki a mozgásnak, és persze az sem mindegy, hogy milyen mozgásformát választunk. Kipróbálhatjuk pl. a jógát. Az Jessamynnak is bejött!

Ördögi körbe keveredünk: túlsúlyosak vagyunk, ezért nehezünkre esik a mozgás, viszont lustaságunknak köszönhetően a kilók száma is csak nő.

Pedig túlsúllyal sem feltétlenül kell tunyának lennünk, csak meg kell találni magunknak a megfelelő mozgásformát!

Ezt tette Jessamyn Stanley is.

Olvastad már?

Nem, a személyi edző nem luxus

Jessamynt 16 éves korában vitte el nagynénje egy Bikram-jóga órára (tudjátok, ez az a jóga, mikor 38-40 oC fokban zajlik a foglalkozás), amitől persze jól megijedt, és totális antijógista lett.

A következő impulzus már egyetemista korában érte, amikor barátnőjével kezdtek el újra Bikram-jóga órákra járni. Ekkor azonban, már pár évvel idősebben igazi spirituális élményként élte meg a jógaórákat, és azóta abba sem hagyta a rendszeres gyakorlást.

Jessamyn ma 27 éves, képzett jógatanár, saját bevallása szerint a pozitív testkép szószólója, aki hozzáállásával, kitartásával, elfogadásával igazi inspiráció sokak számára.

Vegyünk példát róla, ne higgyük azt, hogy nagy túlsúllyal nincs számunkra megfelelő mozgásforma! Keressünk fel egy személyi edzőt, és találjuk meg a számunkra legjobbat!

(via Bored Panda)

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Ez az 5 dolog kell a legfinomabb bundás kenyérhez

Készüljön reggelire vagy vacsorára, esetleg hétvégi dekadenciával ebédre, a bundás kenyérnek van néhány kritikus követelménye, amit nem érdemes elhibázni. Elő a tojással és a serpenyővel, süssük meg álmaink kenyerét!