Négy új ízben dobják piacra a diétás kólát

A hagyományos Diet Coke mellett új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az Amerikában népszerű üdítőital.

A Coca Cola közleménye szerint az új ízeket hosszú évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember ízlését vették figyelembe a termékek végleges összeállítása során, így született meg végül

  • a gyömbéres-lime-os,
  • a Feisty Cherry néven futó cseresznyés,
  • a vérnarancsos
  • és a mangós ízesítésű diétás kóla.

Az eredeti Diet Coke 1982 óta kapható, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új ízeket és megjelenést úgy alkották meg, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.

A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek.

Az új diétás kólákat egyelőre csak Észak-Amerikában lesz kapható, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Játszd újra, Cindy! - 26 évvel később forgatta le Cindy Crawford ugyanazt a szexi reklámot a Pepsinek

Címlapról ajánljuk

További cikkek