Játszd újra, Cindy! - 26 évvel később forgatta le Cindy Crawford ugyanazt a szexi reklámot a Pepsinek

Cindy Crawford újraforgatta a legendás benzinkutas reklámját. Reméljük, nagyobb sikere lesz, mint a tavalyi Kendall Jenner-es Pepsi-reklámnak.

Cindy Crawford újraforgatta a Pepsivel közösen 26 éve bemutatott reklámfilmjét - írja a Delish. A 2018-as verzió alapját ez az 1992-ben készült reklám adta:  

A régi verzióhoz hasonlóan az új reklámban is egy benzinkúton járunk, ahol Cindy épp egy dobozos Pepsivel hűsíti magát, és forrósítja fel a hangulatot maga körül. Viszont az új verzióban már nem az ikonikus fehér atlétában feszít, hanem egy sokkal szolidabb farmeringben.

A Pepsi egyelőre csak pár másodpercet tett közzé az új reklámból, a teljes hirdetés 2018. február 4-én debütál az amerikai Super Bowl-on. Az új reklámfilmben Cindy Crawford mellett szerepelni fog 18 éves fia, Presley Gerber is.

Az 51 éves szupermodell így nyilatkozott a forgatásról az Associated Press hírügynökségnek:

"Miközben dolgoztunk, én egyszerűen csak egy büszke anyukának éreztem magam, aki a partvonalról figyeli a gyermekét, és igyekszik nem idegesíteni őt. Izgatott vagyok a reklámfilm miatt, hiszen a mai napig jönnek oda hozzám emberek azzal, hogy mennyire szerették az eredeti Pepsi-reklámot. Nagyon várom, hogy végre debütáljon az új verzió!"

Cindy Crawford egyébként nem először játszotta újra a kultikus képsorokat, hiszen 2016-ban a The Late Late Show-ban James Corden-nel együtt parodizálták ki a kisfilmet. Ebben a verzióban Corden és Crawford is forrónaciban és fehér atlétában hódított:

Az új Pepsi-reklám nem csak a Cindy Crawforddal készült egykori reklámot álmodja újra. A "Pepsi Generations" névre keresztelt kampány nosztalgikus kiállításokkal is szeretné bemutatni, hogyan vált a Pepsi a popkultúránk részévé a megjelenése óta eltelt 120 év alatt. A Pepsi ezzel a kampánnyal igyekszik minél messzebb kerülni a 2017-es botrányuktól, ugyanis a tavalyi reklámfilmjük Kendall Jenner főszereplésével elég rizikós terepre masírozott be. A cég fontos társadalmi üzenetet akart közvetíteni, de csak annyit értek el a dologgal, hogy politikai hovatartozástól függetlenül mindenki vagy kiborult a reklámon, vagy kiröhögte, nézzétek meg:

És ezt olvastátok már az ízHUSZÁR magazinon?

5 rosszul ejtett külföldi kajanév - nézd meg, hogyan ejtik a bonyolult szavakat a járókelők!

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!