Eltűnt a BURGER KING logója - odamentünk és megnéztük, mi történt!

Akik kedden a BURGER KING oktogoni étterménél járnak, meglepve tapasztalhatják, hogy a homlokzat jól megszokott BURGER KING-logója helyén valami egészen furcsán megváltozott.

A jól ismert hamburgerező emblémája helyén ugyanis mától a

  • Grilled Dogs King

feliratú logó díszeleg.

1991-ben, az Oktogonon nyitotta meg első magyarországi éttermét a Fusion Befektetési Zrt. által üzemeltetett BURGER KING. 26 év elteltével, július 18-án az étterem nevét Grilled Dogs King-re változtatják, legalábbis erre utalnak a lecserélt homlokzati logók.

Makkay János marketing és értékesítési igazgató a helyszínen elmondta az ízHUSZÁR magazinnak, hogy a névváltoztatást egy igen jelentős esemény, nevezetesen az elmúlt évtizedek egyik legfontosabb új termékének bevezetése indokolja.

„A tavalyi amerikai piacra történő bevezetés után, mostantól az itthoni BURGER KING éttermekben is kapható lesz a Grilled Dogs termékcsalád, mely reményeink szerint alaposan át fogja írni a hazai közönség hot dogról alkotott elképzeléseit”- tette hozzá Makkay János.

  • Az átnevezés ugyan csak egy napra szólt, de jó jelzi, hogy a Grilled Dogs érkezése felér egy cégen belüli mini gasztroforradalommal.
  • Az új termék több szempontból is új kategóriát teremt, ugyanakkor filozófiáját tekintve nagyon is beleillik a BURGER KING kínálatába: egyrészt hot dog itthon a legnagyobb gyorsétteremláncokban nem kapható, másrészt a Grilled Dogs-ot a BURGER KING nem is hot dogként aposztrofálja, hanem egy új kategóriaként, hiszen a lelkét alkotó kolbászok 100%-ban minőségi marhából készültek,és a BURGER KING védjegyének számító tűzön grillezést követően kerülnek a kiflibe.
  • A 3-féle változatban kapható Grilled Dogs egyik változata a Whopper nevet kapta a tűzkeresztségben.
  • A másik két változat a Chili Cheese jalapeno karikákkal és a közkedvelt chili cheese szósszal, és a Crispy Grilled Dogs sült hagymával gazdagítva.

„A hazai piacon hot dog fronton ár és minőség tekintetében is széles a paletta. Úgy gondoljuk, hogy a 100%-ban tűzön grillezett marhából készült kolbászt tartalmazó, kétkezes méretű Grilled Dogs 590 Ft-os szendvics és 990 Ft-os menü árával az egyik legjobb ár-érték arányú alternatíva lesz a hazai piacon” – tette hozzá a marketing és értékesítési igazgató.

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Ha azt hiszed, egy újabb fine diningről szóló cikket hoztunk, nézd meg alaposabban a fogásokat!

Címlapról ajánljuk

További cikkek