Ennél bizarrabb fagyireklámot tuti, régóta nem láttál

Amerika legnépszerűbb fagyija, a Halo Top új, meglepő reklámmal rukkolt elő, amiben egy idős hölgy és egy robot a főszereplő, meg sok-sok fagyi. 

A Halo Top jégkrémmárka, jelenleg Amerika kedvence. Mindenki szívesen vásárol olyan fagyit, amelynek a kalóriatartalma közel hetvenöt százalékkal alacsonyabb, mint a tengerentúlon szintén ismert és népszerű Ben & Jerry's vagy Häagen-Dazs termékeinek.

Hogyan lehet egy fagyi ennyivel alacsonyabb kalóriatartalmú, mint átlagos társai?

A Halo Top fagyit sztíviával édesítik és levegővel teszik habosabbá, valamint prebiotikus rostokkal is dúsítják.

Az idős hölgy nem fagyira vágyik. De azt kap

A cég reklámai sem kispályásak

Ebben a friss szpotban egy idős hölgy, egy robot és sok fagyi áll a középpontban. Az idős asszony egy kellemetlen üres térben tér magához, amely leginkább a 2001 Űrodüsszeia egyik ikonikus enteriőrjét idézi.

A reklámban a zavarodott asszonyt egy robot fagyival eteti, mondván, "az embereknek kell a fagyi". A hölgy nem igazán érti a helyzetet, és egy David nevű férfi után érdeklődik a robotnál. A gép végül közli a hölggyel, hogy:

"Mindenki, akit szerettél, elment. Csak a fagyi maradt".

Az idős asszony érthetően nem viseli jól a helyzetet.

Mike Dahlquist, vagyis "Mike Diva," a reklám koncepciójának kialakításához szabad kezet kapott a Halo Top vezérigazgatójától,Justin Woolvertontól. A művész láthatóan élt a lehetőséggel, és egy félelmetesen kellemetlen, ám komikus szpotot hozott létre. Ehhez képest a fagyigyártó cég korábbi, egy angyalt és az ördögöt szerepeltető - szintén igen jól sikerült - reklámja majdnem erőtlennek tűnik.

Woolverton az AdAge-nek elmondta, ez a szpot szinte egy antireklám, mert a fagyit nehéz ennél negatívabban bemutatni. Ezzel együtt imádja Mike Diva munkáját, mert úgy gondolja, a fekete humor túlragyog minden mást a szpotban.

A bizarr fagyireklámok közül ezzel együtt talán még mindig aLittle Baby's Ice Cream 2012-es szpotja a legmegdöbbentőbb. A videóban egy láthatóan zavarodott, fagyival borított alakot láthatunk, aki a saját fejéből kanalazza ki az édességet. A reklám narrátora eközben azt ecseteli a Bárányok hallgatnakot idéző hangulatban, milyen könnyűvé teszi őt, bőrét milyen ragyogóvá varázsolja a "kisbabák fagyija". Ráadásul állítólag, ha ezt esszük, megöleljük és szeretni fogjuk egymást. A betegesen utópikus szöveg és a patológiás hangulatú látvány kellemetlenül erősítik, értelmezik egymást.

Ezt olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

A sütit zölddé varázsoló teapor fényévekre van a valódi matchától - Megkóstoltuk az igazit is!

Címlapról ajánljuk

További cikkek