Ezentúl máshogy mekizhetünk Magyarországon - nagy dobásra készül a McDonald’s

Magyarországi történetének legnagyobb beruházását viszi véghez az amerikai gyorsétterem-lánc, amelynek legfontosabb fejlesztése az önkiszolgáló kioszkok bevezetése lesz.

Ezek a digitális önkiszolgáló rendelőfelületek az elképzelések szerint nem csak megkönnyítik, de élvezetesebbé is teszik majd a mekizés élményét.

A kioszkok lényege, hogy a vásárlók

  • egyszerűen áttekinthetik a kínálatot és választhatnak a menükből,
  • de akár saját összeállítású szendvicset is tervezhetnek,
  • kiválaszthatják, hogy az ételt elvitelre kérik, vagy az étteremben fogyasztják el,
  • valamint készpénz és bankkártya mellett mobiltelefonon, vagy interneten keresztül is fizethetnek.

A „Jövő Élménye” névre keresztelt fejlesztést 5 üzletben tervezik bevezetni az év végéig, amellyel a cég szerint „új fejezet kezdődik a márka hazai történetében”. A McDonald’s jelenleg 89 éttermet üzemeltet Magyarországon, melyeket évente átlagosan 80 millióan látogatnak.

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Címlapról ajánljuk

További cikkek