Sajtkönyv, húsgolyóbolygó és szendvicsbicska a Subway új kampányában

Új arculatot kapott a Subway, amit egy izgalmas vizuális kampánnyal vezetett be a multicég.

A New York-i Turner Duckworth kreatív ügynökség új vizuális identitást dolgozott ki a Subway cégnek.  Andy Baron kreatív igazgató az Ausztriában dolgozó Marion Luttenberger designert és fotóst kérte fel, hogy gondolják újra a 112 országban 44 ezer üzlettel bíró Subway vizuális arculatát. 

A korábbi, kurzív betűtípus helyett magabiztos, határozott kapitálisokat (nagybetűket) használt a tervező. 

 

Az 1968 óta működő cégnek nem csupán a logója és ezzel összefüggésben az arculata újult meg 2017-ben, hanem egy nagyszabású kampányt is indított a cég.

Luttenberger felkérte az Argentinában élő food designert, Anna Keville Joyce-t, hogy olyan látványos kompozíciókat hozzanak létre közösen, amelyek a Subway üzletekben világszerte megtalálható alapanyagokat helyezik előtérbe. 

Ezt már olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

A franciák nemcsak a csigához, hanem a csirkéhez is értenek

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!