Ebben a webshopban minden termék három dollárba kerül

A márka, ami arra próbálja alapozni sikerét, hogy azt állítja magáról, nem is márka. Hogyan működik a Brandless?   

A Brandless cég neve magyarul valami olyasmit jelent, hogy "Márka nélküli". A Tina Sharkey és Ido Leffler által alapított online webshop jó minőségű ételeket és háztartási cikkeket árusít, viszonteladók nélkül, így jóval kedvezőbb áron tudja adni azokat. Az egyelőre csak a USA területére szállító Brandless kínálatában minden termék 3 dollárba, azaz nagyjából 760 forintba kerül.

Az alapítók állításai szerint azzal is csökkenthető a termékek ára, hogy nem fizettetik meg az ismert márkák marketingköltségeit a fogyasztókkal.

A webshopban kapható ételek és háztartási cikkek mindegyikét egy egységes, letisztult, olcsón előállítható csomagolásban kapja kézhez a vásárló. A dobozokon, üvegeken, zacskókon az ismerős márkajelzések helyett csak a "márkanélküliség" filozófiájára utaló alapvető információk olvashatóak, és persze - paradox módon - a Brandless márkajelzés.

Tina Sharkey szerint noha a Brandless vitathatatlanul maga is egy márka, nem kíván a hagyományos értelemben, látványos csomagolásokkal és magas marketingköltségekkel dolgozó céggé válni - írja a Forbes.

A Brandless alapítói szerint a fiatalabb generációk amúgy sem rajonganak szüleik kedvenc márkáiért, nem akarnak fölöslegesen drága és magas környezeti terhelést jelentő termékekért fizetni.

A Brandless webshopjára látogatókat nem fogja összezavarni az árak és a termékek sokfélesége - írja a Business Insider. Alapvetően két döntést kell meghozni: mit szeretnénk vásárolni, és abból mekkora mennyiséget.

Ezt már olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

Savanyított disznúhús és szecsuáni bors - kolbászok Ázsiából

Címlapról ajánljuk

A korai zsenge zöldborsóból készült a késői tavasz legjobb pesztója

A jóidő apró, zsenge és zöld sztárja, a magyar konyha elengedhetetlen alapanyaga, a nosztalgikus nyári fejtegetések alanya. Reméljük, mindenki rájött, hogy melyik hüvelyesről van szó: igen, a zöldborsóról! Fogtuk az idei első friss termést, és nem megszokott módon pesztót készítettünk belőle. Bár az ötlet elsőre merésznek tűnhet, mégis muszáj lesz kipróbálnod otthon.

Kristyán Fanni