Az ásványvíz új ruhája - Mesés dizájnnal robbant a S. Pellegrino

A S. Pellegrino az idei tavaszi Milánói Design Héten mutatta be Dizájn Különkiadását (Design Special Edition).      

A S. Pellegrino Dizájn Különkiadás projekt szakmai partnere Giulio Cappellini, neves olasz építész és tehetségkutató. A különleges kiadású termékekkel a fogyasztók októbertől találkozhatnak a hazai éttermekben.

A S. Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek a már évszázados múltra visszatekintő ásványvízmárka számára: a kínai Neri&Hu, az amerikai Steven Haulenbeek és a francia Philippe Nigro.

A díjnyertes kínai Neri&Hu építész csapat filozófiája szerint a jó munkához meg kell ismerni a projekt hátterét. Így volt ez a S. Pellegrinonak készített dizájn esetében is, és végül a levegő témájában alkottak. Címkéjük a felhővé formálódó vizet és annak esővé alakulását ábrázolja a vízmolekulára utaló apró pontokkal.

Az új design

Steven Haulenbeek az USA legizgalmasabb dizájnereinek egyike. Kísérletező stílusával a víz földre érkezését ábrázolja. A csapadék fordított piramison keresztül jut el a víz forrásához, ahonnan egy másik piramison át tovább szivárog kifelé, a világba.Philippe Nigro, díjnyertes francia tervező projektjei az építészeten belül is rendkívül sokszínűek, munkáiban a francia és olasz kultúrát ötvözi. Nigro a klasszikus címkét gondolta újra, mely 1899 óta a S.Pellegrino szimbóluma. A művész a buborékoknak adta a főszerepet.

A S.Pellegrino korábbi limitált szériás termékei a Bulgarival, a Vogue Italiaval, a Luciano Pavarotti Alapítvánnnyal és a Missonival együttműködésben születtek. A S.Pellegrinot Magyarországon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmazza.

Ezt olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

Nem hiszed el, milyen helyszínen nyitottak éttermet Tokióban!

Címlapról ajánljuk

További cikkek