Egyes éttermek meglehetősen izgalmas módját választották önmaguk reklámozásának

Egyes amerikai éttermek a kínálatuk informatív bemutatása helyett egy régi, jól bevált hirdetési trükkhöz nyúlnak. Lássuk, mi az!  

Amerikában egyre népszerűbbek a fast casual éttermek. Ezeken a helyeken igényes ételeket lehet kóstolni laza környezetben, sokszor úgy, hogy a gyorséttermekhez hasonlóan nincsen klasszikus szervíz és elegáns teríték. A fast casual elnevezés is erre a kettősségre utal: a minden felhajtástól mentes fast food és a jó minőségű fogásokat lazán tálaló casual dining műfajának a kettőssége.

Az Eater szerint ezek a leggyakrabban láncként működő éttermek feltalálták a spanyol viaszt, és elkezdték alkalmazni a reklámipar ősi bölcsességét: a szex jól el tudja adni a dolgokat.

A By Chloe névre hallgató lánc Instagramján bizonyos időszakonként váltakozó színvilágra hangolva nagyon látványos, vizuálisan megkapó képek jelennek meg, ezeknek szinte mindegyike a szexualitást helyezi a középpontba.

A Village Den is szereti az izgalmas, szexuálisan túlfűtött kajafotókat.

Közös ezekben a posztokban, hogy nem szerepel rajtuk az étterem tényleges kínálata, hanem a asszociatívan elsősorban az érzékekre hatnak a képek - az étel és az erotika összeolvasása régóta létező tendencia.

Ezt olvastad az ízHUSZÁR magazinon?

Kék hamburgerrel rukkolt elő a híres francia divatcég - Ez lesz az utolsó nagy dobásuk

Címlapról ajánljuk

További cikkek