Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

5 pihentető programtipp a hosszú hétvégére

Nyakunkon a hosszú hétvége, és velünk néha bizony előfordul, hogy hirtelen nem tudunk mit kezdeni a sok szabadidővel, ami az ünnepnapokkal jár. 

Mindig sok az ötlet, de amikor ténylegesen eljön a pihenés ideje, tanácstalanul pislogunk egymásra a kanapén ülve, hogy mit kezdjünk magunkkal aznap. Összegyűjtöttük 5 olyan pihentető programötletet, amik segítenek, hogy a szabadnapokat a javadra fordíthasd, és kipihend a rohanó hétköznapok fáradalmait.

1. Lassú, ráérős reggeli

Kezdd a napot egy lassú, ráérős reggelivel vagy brunch-csal. Csak semmi sietség! Ha konyhatündér vagy(és előre bevásárolsz hozzá), készíthetsz otthon palacsintát vagy valamilyen mutatós tojásételt, de ugyanezeket akár egy reggelizőhely étlapjáról is kiválaszthatod. A lényeg, hogy ne siess sehová, hiszen most négy napunk van a kikapcsolódásra. Ha már dél felé jár az idő, a kávéd mellé egy pohár pezsgőt vagy proseccót is kérj. Megérdemled, igaz?

Finomságok reggelire:


2. Vissza a természetbe!

Kutatásokkal bizonyították, hogy a természetben eltöltött idő pozitív hatással van a közérzetünk alakulására. A zöld szín megnyugtat, csakúgy, mint a természet hangjai – nem véletlen, hogy vannak, akik munka közben is patakcsobogást és madárdalt hallgatnak. Bökj a térképre, és találd meg a hozzád legközelebbi erdőt, fedezz fel apró kis ösvényeket, vedd észre a fákon zöldellő mohákat és a falevelek között megbújó hóvirágokat. Új emberként térsz majd haza, meglátod!

3. Frissülj fel masszázzsal!

Kint hűsítő, télikabátos klíma, bent meleg, tompa fények, halk zene és gyertyafény. Ilyen szerintünk egy ideális masszázshelyszín, ahol már a környezet hangulatától is megnyugszol és lelassulsz. És a java még hátra van! Masszíroztasd át magad a fejed búbjától a kislábujjadig. 30 vagy 60 perc, ami csak rólad szól. Mikor volt utoljára ilyen? Ugye, hogy olyan régen, hogy már felidézni sem tudod?

4. Táncterápia a moziban

A moziba járásnak különleges hangulata van. Jó párban és egyedül is. A lényeg a film. A Táncterápia egy néha sírós, de a legtöbbször nevetős, romantikus történet, bravúros szereposztással (Imelda Staunton, Joanna Lumley, Celia Imrie, Timothy Spall), ami ráadásul megmutatja, hogy az idősebb korosztály is éppen azokkal a problémákkal küzd, mint a húszas és harmincas éveikben járók. A szerelem, a szakítás, a barátság, vagy éppen a csalódás éppen ugyanakkora örömökkel és fájdalmakkal járnak mindannyiunk számára. Mindig kell, hogy legyen egy hobbi, amibe bele lehet feledkezni, ami felszabadít, ami önmagában jó. Ebben a történetben ez a hobbi a tánc. Ha kíváncsi vagy, hogy alakul a szereplők sorsa, nézd meg a filmet március 15-től a mozikban!

5. Kapcsold ki a telefonodat!

Az offline az új online – hallottad már? Nincs is annál felszabadítóbb érzés, mikor néhány órára leteszed a telefont. Igen, ez egyúttal azt is jelenti, hogy nem lesz órád, navigációd, fényképezőgéped, és még sorolhatnánk, hogy mi mindenről kell lemondanod. Két dolgot viszont biztosan nyersz: időt és figyelmet. Légy kreatív és bánj okosan a rád szakadt szabadidővel: olvass, teázz, beszélgess, vagy éppen hallgass. Tedd azt, amihez a leginkább kedved van.

Ezeket olvastad már?

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!