Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Karfiol 200 kcal alatt

Alacsony energia- és szénhidráttartalmú zöldségféle, ami a hagyományos zöldséglevesen kívül más ételekben is kiválóan felhasználható. Nézzük, mit találtam nektek!

Az én ismeretségi körömben a karfiol is a megosztó zöldségek közé tartozik – van, aki szereti, van, aki már csak a gondolatától is rosszul lesz. Én szeretem, egyrészt mert szerintem szép a sok kis rózsájával, másrészt mert sokféleképpen elkészíthető. Igaz, hogy nem túl karakteres ízvilágú, de a változatos fűszerezéssel egészen különleges ételeket varázsolhatunk belőle.

Alacsony energiatartalmú, hiszen 10 dkg-ja mindössze 25 kcal és 5 g szénhidrátot tartalmaz. Itt a szezonja, ne hagyjuk ki testsúlycsökkentő étrendünkből! Egyszerűen elkészíthető, bárhol kapható, kedvező árú zöldségféle.

Kiválogattam nektek receptjeink közül 7 db, adagonként kevesebb, mint 200 kcal energia- és 20 g szénhidráttartalmú, a hagyományosnál kicsit extrább karfiolos étel receptjét. Próbáljátok ki őket!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)
 

Szólj hozzá!

Hozzászólások (3)

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

marti48
Marti48 / marti48 Thu, 2014-06-26 10:52

Az igaz, hogy a karfiol alacsony kaloriaertekü zöldseg, am az itt leközölt receptek többi alapanyaga meglehetösen kaloriadus, fogyozasra nem alkalmas. Kiveve talan a karfiolkremet. Valasztek van böven a NS-n, kicsit alaposabban kellett volna körülnezni a cikk leközlese elött. :)

lumiere
lumiere / lumiere Wed, 2014-06-25 10:08

És még a karfiolrizs ki is maradt, pedig az is egy remekül variálható, önmagában is fogyasztható, finom étel. :)