Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Spenót - túl a főzeléken

Spenót ügyben ideje túllépnünk a menzai megoldásokon. Ha másért nem, hát azért, mert kitűnő alacsony energiatartalmú köreteket is készíthetünk belőle.

A spenótot van, aki csak gyorsfagyasztott parajpüré formájában ismeri. Érdemes azonban kipróbálni a friss leveleket is – ha nem is feltétlenül hagyományos főzelékként, hiszen más módon elkészítve még jobban érvényesül az íze.

10 dkg spenót mindössze 23 kcal és 4 g szénhidrátot tartalmaz, ugyanakkor ez a mennyiség gyakorlatilag biztosítja a napi teljes folsav szükségletünket.

Ha fogyni szeretnénk, hús-, halételeink mellé készítsünk belőlük változatos köreteket, salátákat. Erre adok nektek 7 ötletet 300 kcal és 30 g szénhidrát alatt!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!