Hering András

főszerkesztő

Nosalty – a piacvezető online recept- és gasztromagazin

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető receptoldala. Oldalunkon több mint 63 000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalmunk, melyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik. Fő zászlóshajónk továbbra is a gasztro tematika, a saját gyártású receptvideóink, de emellett kiemelten foglalkozunk az életmód (egészség, fogyókúra, sport), fenntartható háztartás, otthon, család, utazás és vásárlás rovatainkhoz kapcsolódó témákkal.

 „A legnépszerűbb magyar receptoldalként ismert meg minket az ország, azonban több mint 5 éve már nemcsak a kipróbált és hiteles receptek miatt követnek minket felhasználóink, hanem a naponta frissülő gasztronómiai, életmód, egészség, táplálkozás, otthon, család, kert, DIY, vagy utazáshoz és gasztrokalandokhoz kapcsolódó cikk- és videós tartalmaink miatt is. Így tehát a receptoldalból egy meghatározó online gasztromagazin lettünk, ahol a sütés és főzés mellett informáljuk, edukáljuk és ki is kapcsoljuk a hozzánk látogatókat. Erre pedig a megváltozott online fogyasztói szokások okán videós megoldásokban is meghatározók és innovatívak lettünk a magyar médiapiacon, videós tartalmaink pedig már régen túlmutatnak a klasszikus felülnézeti receptvideókon.

A legnagyobb kihívás számunkra a népszerűséget úgy megtartani, hogy szerethetőek maradjunk azok számára, akik közel egy évtizede kötelezték el magukat mellettünk, illetve naprakészek és előremutatónak lenni azok szemében is, akik most kóstolnak bele a főzés és gasztronómia világába. Természetesen nekünk erre is van legalább egy jó receptünk és egy hasznos cikkünk vagy videós tartalmunk.”

Oldalletöltés/nap

Látogató/nap

Facebook követő

Instagram követő

Viber követő

Termékleírás

A Nosalty Magyarország piacvezető receptoldala és gasztromagazinja. A havonta több mint 2 és fél millió embert elérő és aktivizáló recepttár tartalmai egyedileg strukturált rendszerben érhetőek el, így minden szektor számára értékes, nagy elérésű hirdetési felületet alkotnak.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Mára több mint 63 000 ellenőrzött, sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathatnak a felhasználóink.
  • A receptek mellett a Nosalty naponta frissülő szerkesztőségi tartalommal is jelentkezik, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes és hasznos tartalmakat.
  • Az egészség és fogyókúra tematikában Bodon Judit, a saját dietetikusunk és csapata biztosítja a szakértői tartalmakat. Az ő vezényletével hoztuk létre Magyarország első nyilvános alapanyag-adatbázisát is, aminek köszönhetően minden recepthez biztosítunk pontos kalória és tápanyag összetételt, továbbá egyedi kalkulátorokat a felhasználók számára.
  • A mobil platformunkon több mint 2 millió felhasználót érünk el havonta, népszerűségének növekedésével biztos helyet szereztünk a TOP 10 magyarországi mobilra optimalizált oldalak listáján. A mobilverziónak köszönhetően látogatói összetételünk fiatalodott, már a 15-17-es korosztály is jól látható számot mutat ezen a platformon.
  • 2015 novemberében elindítottuk új, multimédiás üzletágunkat. Rövid, maximum másfél – kétperces videókat gyártunk nem csak recept témában, melyek kiemelkedő minőségben biztosítanak garantáltan magas és célzott fogyasztói elérést a közösségi médiában is. A videóinkban található termékelhelyezések autentikusan kapcsolódnak a tartalomhoz.

Termékelőnyök

  • Közösségi
  • Tematikus jelleg
  • Strukturált tartalom
  • Ellenőrzött, minőségi receptek
  • Népszerű szerkesztőségi tartalom
  • Elkötelezett felhasználói bázis
  • Szofisztikált targetálás
  • Egyedi hirdetői megoldások

Célcsoport

  • 18-49 éves
  • Főbevásárló
  • Gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő
  • Családorientált

Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok

#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online életmód portfóliónk szemével – Fókuszban a REFRESHER, a Nosalty, a Házipatika, a Gyerekszoba és a Startlap

#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online életmód portfóliónk szemével – Fókuszban a REFRESHER, a Nosalty, a Házipatika, a Gyerekszoba és a Startlap

Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a legbüszkébbek média márkáink idei aktivitásai közül? Milyen kézzelfogható eredményeket értünk el 2023-ban, melyek a jövő évre is biztos alapot adnak hirdetőink hatékony kampányaihoz? Életmód portfóliónk teljesítményét elemeztük. Vágjunk bele, tarts velünk!

Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, Viber, TikTok 2023. január



Címkék:
x Close

Central Médiacsoport - Sales