Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Téged meghatna egy Louis Vuitton kolbász vagy egy Apple tej?

Peddy Mergui fogta az alapvető élelmiszereinket és luxusmárkák csomagolásába bújtatta őket: így néznek ki az ételek, ha világmárkák designjába bújtatva várnának a polcokon!

A marokkói származású, Izraelben élő designer, Peddy Mergui élete a formatervezés és csomagolás: eddigi karrierje során már jó néhány világmárka arculatát és megjelenését tervezte meg, amik a mai napig mind ikonikus designba bújtatott termékeknek számítanak az üzletek polcain.

Egyik személyes projektjében már azt is bemutatta, hogyan is néznének ki a teljesen átlagos, hétköznapi élelmiszereink, ha a legdrágább márkákra jellemző arculati elemeiket használnák fel azok csomagolására. Mindezt a Wheat is Wheat is Wheat című kiállításán is prezentálta, ahol mindenki átgondolhatta, mit jelentenek az emberiség számára a márkák, és ki mit kezdene egy Versace tojással,  az Apple tejével, a Bulgari saját márkás vajával vagy a Chanel bébitáppal és a Tiffany joghurttal.

Persze a projekt üzenete egy jó nagy fricskával is felér, de biztosak vagyunk benne, hogy ha kereskedelmi forgalomba kerülnének a luxus élelmiszerek, nem kevesen lennének, akik gondolkozás nélkül megvásárolnának mondjuk egy Louis Vuitton kolbászkát.

Szavazz!

Szóval neked megdobbanna a szíved, ha szembe jönnének veled ezek a termékek az üzletekben?

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Itt a válasz, hogyan tervezd a ruhádat az ebédedhez úgy, hogy látványorgiába torkolljon az egész

(via designboom)

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!