Téged meghatna egy Louis Vuitton kolbász vagy egy Apple tej?

Peddy Mergui fogta az alapvető élelmiszereinket és luxusmárkák csomagolásába bújtatta őket: így néznek ki az ételek, ha világmárkák designjába bújtatva várnának a polcokon!

A marokkói származású, Izraelben élő designer, Peddy Mergui élete a formatervezés és csomagolás: eddigi karrierje során már jó néhány világmárka arculatát és megjelenését tervezte meg, amik a mai napig mind ikonikus designba bújtatott termékeknek számítanak az üzletek polcain.

Egyik személyes projektjében már azt is bemutatta, hogyan is néznének ki a teljesen átlagos, hétköznapi élelmiszereink, ha a legdrágább márkákra jellemző arculati elemeiket használnák fel azok csomagolására. Mindezt a Wheat is Wheat is Wheat című kiállításán is prezentálta, ahol mindenki átgondolhatta, mit jelentenek az emberiség számára a márkák, és ki mit kezdene egy Versace tojással, az Apple tejével, a Bulgari saját márkás vajával vagy a Chanel bébitáppal és a Tiffany joghurttal.

Persze a projekt üzenete egy jó nagy fricskával is felér, de biztosak vagyunk benne, hogy ha kereskedelmi forgalomba kerülnének a luxus élelmiszerek, nem kevesen lennének, akik gondolkozás nélkül megvásárolnának mondjuk egy Louis Vuitton kolbászkát.

{SZAVAZAS}

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Itt a válasz, hogyan tervezd a ruhádat az ebédedhez úgy, hogy látványorgiába torkolljon az egész

(via designboom)

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Így gondozzuk helyesen az aloe verát

Az aloe vera egy igen sokoldalú növény, amit mind a gyógyászatban, mind a szépségápolásban már hosszú évszázadok óta használnak. De hogyan tarthatjuk életben a négy fal között, hogy mi is élvezhessük az előnyeit anélkül, hogy boltba vagy drogériába kellene rohannunk a belőle készült termékekekért?