Itt a hübris, Magyaroszág legújabb, sokat ígérő craft söre

A sörfogyasztás nem mennyiség, hanem minőség kérdése -   hirdeti kampányában az újhullámos craft minőségű sör, a hübris. 

Az idén piacra lépett márka ősszel nagyobb fokozatra kapcsolt: letisztult forma, pikírt videók, shortlistre került csomagolástervek mellett országos elérhetőséget is szerzett, hiszen már az Interspar hipermarketben is elérhetők sürei (sic!).
“A minőségi sörfogyasztást és a jó söröket szeretnénk a maguk egyszerűségében tartani. Minden bizonnyal van helyük a piacon a legkülönfélébb ízesítésű és gazdag vizuális világgal rendelkező sörkölteményeknek is, és eszünk ágában sincs kritizálni őket. Mi pusztán sokkal letisztultabban gondolkodunk a sörről és annak ivásáról.” - mondta el Csernenszky Áron marketingkommunikációs vezető.

Na, de mire is tanít minket a hübris?

A kampány

Az ország első minimalista sör gyártója nem kisebb célt tűzött zászlajára: demokratizálni szeretné a craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé szeretnék tenni a minőségi sörfogyasztást. Ennek egyik meghatározó momentuma, hogy szeptembertől már nemcsak a főváros meghatározó pontjain, hanem a vidéki nagyvárosokban is polcokra kerültek a színes címkés italok. Az új értékesítési lehetőségek pedig új, eladásösztönző kampányt is követeltek: erős online kampány és kellő öniróniával fűszerezett videósorozat népszerűsíti az újragondolt sörözést. A kampány offline lábaként edukatív célú és új dolgok kipróbálására sarkalló partneri kapcsolatok kialakítása is a projekt része, így több nyelv- és főzőiskolában is megtanulhatjuk a hübris új nyelvét.
“Nagyon szeretnénk, hogy craft sört inni ne legyen sikk vagy kiváltság, és minél több ’laikus’ fogyasztó hűtőjébe eljusson pár üveg minőségi ital. A sörök világa és a hozzá tartozó szubkultúra sem nem bonyolult sem nem belterjes, talán csak kívülről tűnik először annak - de mindenkit szeretettel vár. A megismerkedés talán picit olyan, mint az első órák a (nyelv)iskolában: kezdetben csak nézel bambán és elraktározod a sok impulzust, tanulsz. Aztán pár alkalom elteltével azon kapod magad, hogy folyékonyan beszélsz (a sör nyelvén) és élvezed azt, hogy elsajátítottál valami újat. A Hübris Language School ajtaja mindenki számára nyitva áll…” - tette hozzá Ónodi Szabó Mátyás ötletgazda, kreatív vezető.

A hübris márkakommunikációja új szintre lépett a nyári időszakot követően.
A bevezető szakasz második felében szeretnék az early adapterek pozitív visszhangja után a szélesebb célcsoporttal is megismertetni az új szortimentet.
Ehhez pedig egy olyan üzenetrendszert és online kampányt rendeltek, ami hűen tükrözi a színes, mégis minimalista termékmegjelenést.
“Erről árulkodik a márka szlogenje is - Kézműves sör mínusz kézműves - amely szakít a manapság kötelező “kézműves” előtagra rakódott üres közhelyekkel, mégis megtartja annak minőségre utaló jelentéstartalmát” - így László Ádám, ügyvezető.
A sallangmentesség a márka arculatában fontos szerepet játszott. Aki megkóstolná, hogy milyen az üpa, a büza vagy a sür fantázianévre keresztelt főzet, ne a már-már megszokottan túlrajzolt kézműves sör címkéket keresse a polcokon: a letisztult design és modern színvilág hübris üvegeken is az egyszerűséget hirdeti.
A hübris az ország első minimalista söre. Egy székesfehérvári főzőházban indult útjára a márka, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető.
A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás az uniós támogatásnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már hat különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon.

A márkáról

Koncepció

Címlapról ajánljuk

Mézédes eprespite-receptek

Végre dübörög az eperszezon, s bár nem éppen a legolcsóbb alapanyag, kizárt, hogy lemondjunk róla egy teljes évre, szóval hajrá, készüljön legalább egy epres pite!

Nosalty

9 ázsiai leves, amit ha megkóstolsz, szerelmes leszel

Temérdek rizs- vagy üvegtészta esetleg udon- vagy göndör búzatészta, megannyi különleges fűszer, a magyar konyha számára szokatlan feltét és ízvilág. Az ázsiai levesek annyira finomak és addiktívak, hogy nem csoda, hogy jó ideje megőrül értük a világ!

Nosalty

További cikkek