A Coca Cola a Coke Zero után a Cherry Coke-ot is megreformálja

Júniusban jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken az új Coca-Cola zero Cherry.

A Coca-Cola zero Cherry az új Coca-Cola zero receptjére épül,így teljesen cukor- és kalóriamentes. A több országban már sikeres cukormentes variánssal a vállalat a cukorbevitel-szabályozásban szeretné segíteni a fogyasztóit.

A Coca-Cola zero Cherry összetétele jelentősen eltér a korábban megszokott, cukorral készült verziótól: a recept az elmúlt 20 év fejlesztéseit felhasználó, új Coca-Cola zero-ra épül. Ennek az új formulának köszönhetően cukor nélkül hozza a megszokott, egyedülálló ízt. A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban.

„Örömmel tapasztaljuk, hogy évről-évre népszerűbbek a cukormentes Coca-Cola termékek a magyar fogyasztók körében. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a nemzetközi szinten már nagyon népszerű Coca-Cola zero Cherry-t itthon is bevezetjük. Bízunk benne, hogy a teljesen cukor- és kalóriamentes verzió sokat segít majd a fogyasztóinknak a cukorbevitelük szabályozásban” – mondta az új termékkel kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.

A Coca-Cola „Egy márka” stratégiájának megfelelően a különböző variánsok mind megkapják az ikonikus piros Coca-Cola kört a csomagolásukon, így a zero Cherry is illeszkedik majd az egységes márkába. A fogyasztók mostantól - az elnevezés mellett - a megszokott, lila színű kupakról, a címke lila csíkjáról és a logo alatt elhelyezett cseresznyéről ismerhetik meg a gyümölcsös ízű verziót.

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Tiramisu jegeskávé - ezzel hűtsd magad idén nyáron

Címlapról ajánljuk

További cikkek