A Coca-Cola 3 reklámplakátját nem lehet nem hallani...ugye?

Sok évtizedes kondicionálás elég volt ahhoz, hogy az összetéveszthetetlen színt és formát látva rögtön a Coca-Cola hangjára és ízére asszociáljunk, ha csak ránézünk ezekre.

3 olyan reklámplakáttal állt elő a Coca-Cola (illetve a David nevezetű reklámügynökség) a közép-kelet-európai üzleti piac számára, ami minden érzékszervünkre egyszerre hat - de a másodperc tört része alatt. Rájuk nézünk, és bár nem hallhatjuk, foghatjuk, kóstolhatjuk, csak láthatjuk őket, mégis egyből bekapcsolódik minden érzékelésünk - hála a sok évtizedes kondicionálásnak és Coca-Cola-ivászatnak.

Ezt láttad?

Ha még nem láttad, feltétlenül nézd meg, ahogy Andy Warhol elmajszol egy hamburgert

Erre a szakszóval szinesztéziának nevezett jelenségre épít a cégóriás, és eléggé sikeresen, úgy tűnik, nézzétek a képeket:

1. KUPAKOLÁS

Az első printen egy jellegzetes, üveges Coca-Cola kupakját láthatjuk, és azt, ahogy a nyitó félig megemeli a kupakot - és rögtön halljuk is a hangot. Mellette a szöveg:"Próbáld meg nem hallani!"

Ugye hogy nem megy,és már meg is kívántad?

2. SZISSZENTÉS

A második printen csak a dobozos kóla teteje látszódik (sőt, csak a jobb aló sarok piros színéből lehet következtetni rá, hogy Coca-Coláról van szó), és az a bizonyos szisszentés látható rajta, amit szintén rögtön hallunk, ha csak ránézünk - innen pedig már csak egy lépés, hogy érezzük is az ízét.

Hallod, ahogy szisszen, igaz?

3. PEZSGÉS

A harmadik plakáton pedig a már kiöntött kóla látható, a pohárnak is csak a legteteje, és az apró, szálló, pattogó buborékok. Hallod őket, igaz?

A bubik arcba csapó hangja is egyből a füledben, ugye?

Ez is érdekelhet!

5 kólavariáció 5 országból - a Coca Colán és a Pepsin innen, és jóval túl

via

Címlapról ajánljuk

További cikkek