Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Ismét példát mutat a Lidl - itt az adventi kampányuk

Hátrányos helyzetű gyerekeket támogat az áruházlánc az adventi időszakban.

A Lidl Magyarország ismét példát mutat a társadalmi felelősségvállalás terén, adventi kampányának középpontjába ezúttal az ünnepek során együtt töltött idő fontosságát helyezi. Ahogy már elnevezése is utal rá, az elmúlt időszakban Magyarországon is dinamikusan növekvő áruházlánc idei #veledteljes kampányának kiemelt üzenete, hogy az ünnepet a szeretteinkkel töltött idő teszi teljessé. A kampány keretében a vállalat arra kéri a Lidl Magyarország Facebook és Instagram oldalának követőit, hogy saját közösségi média felületükön osszák meg egy közös fotóval, nekik kivel teljes a karácsony és használják a #veledteljes, valamint a @lidlhu (Instagram) vagy @lidlmagyarorszag (Facebook) tageket. A tagekkel ellátott minden képfeltöltés után a Lidl száz forintot adományoz a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára.

„A Lidl Magyarország tevékenységében hangsúlyos szerep jut a társadalmi problémák megoldásában való aktív részvételnek, ennek megfelelően számos társadalmi célú kezdeményezés fűződik a vállalathoz. Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának egyik alappillére a hátrányos helyzetű gyermekek támogatása.” – tette hozzá Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A kampány célja annak hangsúlyozása, hogy az ünnepeket szeretteinkkel és úgy töltsük, ahogy az minket a legboldogabbá tesz, amellett, hogy ne feledkezzünk meg a rászorulókról sem. Az áruházlánc reményei szerint, e kezdeményezés által egyrészt érzelmileg nyitottabbá válnak az emberek arra, hogy jobban odafigyeljenek a karácsonyi időszakban együtt töltött idő fontosságára, másrészt, aki a jelzett tagek használatával megosztja, számára kivel teljes az ünnep, a Gyermekétkeztetési Alapítványon keresztül hátrányos helyzetű gyermekeken is segít. 

Ezeket olvastad már?

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!