Kiakadt a Burger King, hogy Stephen King bohóca a McDonald's-nak dolgozik

Oroszországban a Burger King azt követeli, hogy ne reklámozzák a Stephen King klasszikusából készült 'AZ' című filmet, mert a McDonald's hasznot húzhat belőle.  

Az orosz Burger King határozottan álllítja, hogy a Stephen King könyvében szereplő bohóc filmbéli mása túlságosan is hasonlít a Mekis bohócra, ezért kérvényt nyújtott be az orosz hatóságoknak:
A Burger King azt követeli, hogy semmilyen formában ne reklámozzák az AZ című filmet, mert a sok reklám miatt népszerűbbé válik a McDonald's.
Az 'AZ'(IT) bohóc karakterét Pennywise-nak hívják és külsőleg talán mutat némi hasonlóságot Ronald McDonald bohóccal - aki a McDonalds étteremlánc kabbalafigurája. Az arcfestésük és a piros lufijaik miatt tényleg hasonlítanak egymásra, de Ronald Mcdonald tudomásunk szerint nem eszi meg a gyerekeket - legalábbis reméljük.
Stephen King horrortörténetének szörnyű bohóca kizárólag gyerekhúson él, és nem hinnénk, hogy a hamburger-népszerűsítés része a mindennapjainak. (Mondjuk számomra minden bohóc ugyanúgy néz ki és ugyanannyira visszataszító, tehát egy kicsit megértem a Burger Kinget. - szerk.)
A hatóságok nem tudnak mit kezdeni a helyzettel és a hozzájuk érkezett kéréssel. ,,A könyv írója és a filmkészítők saját felfogásuk szerint ábrázolnak egy-egy karaktert " - nyiltkozták. Ettől függetlenül azért megvizsgálják, hogy a film tesz-e utalást bármilyen formában az arany M-betűs gyorsétteremláncra.
Reklám ide vagy oda, mindig is harc lesz a két legnagyobb gyorskaja franchise között. Ez tény. A Burger King hisztije viszont nem akadályozza meg a film hódítását: az 'AZ' című film oroszországi bemutatója óta több mint 14 millió dolláros bevételt termelt, minden bohockodástól függetlenül.

És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

Szóljon hangosan az ének! - Befolyásolhatja az ízeket a zene?

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Így gondozzuk helyesen az aloe verát

Az aloe vera egy igen sokoldalú növény, amit mind a gyógyászatban, mind a szépségápolásban már hosszú évszázadok óta használnak. De hogyan tarthatjuk életben a négy fal között, hogy mi is élvezhessük az előnyeit anélkül, hogy boltba vagy drogériába kellene rohannunk a belőle készült termékekekért?