Amit George Clooney nagyon akar, azt meg is szerzi

Az amerikai színész brahiból csinált egy tequila-márkát a barátaival, amit aztán most végül egész jó pénzért el is adott.  

  • George Clooney csinált egy tequila-márkát, amit aztán most 1 milliárd dollárért adott el a brit tulajdonban lévő Diageo cégnek.
  • Casamigos mögött Clooney és a két barátja Rande Gerber és Michael Meldmen állnak. Az ötlet akkor jött, amikor George és Rande szomszédos telket vásároltak Mexikóban, és beleszerettek a tequilába.

"Casamigos véletlenül indult el, ahogy a cég is" - mondta Gerber a Business Insidernek márciusban adott interjújában. "Mexikóban egy csomó tequilát iszol. Mentünk bárokba, éttermekbe és mindenhol azt ajánlottak nekünk. Volt köztük ami jó volt, meg ami nem annyira, és néhány elég drága is. Egyszer George odafordult hozzám és megkérdezte: miért nem csinálunk egyet, ami tökéletes nekünk?

  • Gerber és Clooney két évet töltött azzal, hogy megtalálják a tökéletes tequila-receptet. Olyat szerettek volna találni, amit akár egész nap lehet inni, nincsen égető utóíze, ésamitől nem lesz másnapos az ember.
  • Alapvetően mindezt kizárólag saját fogyasztásra tervezték, de amikor elkezdtek évi 1.000 üveg fölött rendelni, a pincészet közölte velük, hogy ehhez már alkohol engedély kellene. Ekkor csatlakozott a céghez Meldman, aki talált egy forgalmazót az Egyesült Államokban. 2013-ban elindították a céget, ami lehetővé tette a tequilát a nagyközönségnek is.

"George-nak nem kell pénz, ahogy nekem és Mike-nak sem" - mondta a Gerber a BI-nek. "Nem ezt volt az oka, hogy elindítottuk a céget. Azt akartuk, hogy mindenki számára elérhető legyen."

Egy 750 ml üveg 45-55 dollár között mozog, ami 12-15 ezer forintnak felel meg.

Ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?

A Starbucks tud róla, mégis ennyi újrahasznosítatlan papírpohár kerül évente a szeméttelepekre

(forrás: Business Insider)

Címlapról ajánljuk

További cikkek