Nagyot lépett a magyar húsfeldogozó a vásárlók egészségéért

A kaposvári székhelyű Kométa, mint felelős élelmiszeripari gyártó nagy horderejű bejelentést tett kedd délelőtti sajtótájékoztatóján.

A Kométa mint felelős élelmiszeripari gyártó nagy horderejű bejelentése:

a kék címkével jelölt termékei sótartalmát 25%-kal csökkentette úgy, hogy azok ízélménye változatlan maradt.

- Célunk, hogy minél magasabb beltartalmi értékű termékeket gyártsunk, és elkerüljük a szükségtelen adalékanyagok használatát. Magyarországon a sóbevitel többszöröse az ajánlottnak, ezért döntöttünk a csökkentett sótartalmú termékek gyártása mellett. Hiszen mi, itt a Kométánál, csak olyan termékeket készítünk, amit a saját családunknak is szívesen kínálunk - mondta el Giacomo Pedranzini a cég ügyvezető igazgatója.

A Kométa kiemelt figyelmet fordít a korszerű táplálkozás elősegítésére, ezért kizárólag minőségi alapanyagokat használ termékei gyártásához magyarországi feldolgozó üzemében. A fejlesztések eredményeként, a Kométa termékei kiválóan beilleszthetőek a helyes, változatos és tudatos életmódot követők étrendjébe.

Elsődleges céljául tűzte ki zászlajára a fogyasztók aktív életmódjának és helyes táplálkozásának elősegítését.

A Kométa folyamatosan fejleszti termékeit, és fejlesztésének irányát minden esetben az egészséges táplálkozás elvei jelölik ki.

Termékei gluténmentesek, szójamentesek, laktózmentesek, tejfehérje mentesek, kiemelt termékei pedig glutamátmentesek is.

A szív- és érrendszeri megbetegedések és a magas vérnyomás egyik fő rizikófaktora a túlzott sóbevitel. Az OTÁP 2014-es felmérése szerint a magyar lakosság sóbevitele jelentősen meghaladja az ajánlott napi 5 grammot. A férfiak átlagosan 15,9 gramm, a nők mintegy 11,2 gramm sót fogyasztanak naponta, ami többszöröse az ajánlottnak.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek