Itt a legszívszorítóbb sörreklám!

Van úgy, hogy az ember elfelejti, hogy hazavárják. A Budweiser erre hívja fel a figyelmet legújabb kampányfilmjében.

Amellett, hogy újkori reneszánszát éli a sörfogyasztás, mindig különösen fontos felhívni a figyelmet a felelős fogyasztás kérdésére. Persze kevesen szeretik, ha erre külön emlékeztetik, a tény azonban az, hogy még mindig túl sokan és túl sokszor hajlamosak elfelejteni, milyen következményei lehetnek a túlzott magabiztosságnak.

Ennek felelősségét pedig éppen úgy viselik a sörgyárak, mint a fogyasztók, hiszen egy tökéletes vacsora előtt, alatt és után megivott korsó sör, vagy egy jó vendégség alatti italozás éppen elég lehet ahhoz, hogy ne érjünk haza azokhoz, akik várnak minket.

A Budweiser éppen ezért készítette el a reklámtörténelem talán egyik legszívszorítóbb videóját, amely nemcsak koncepciójában különleges, hanem azért is, mert messze elkerüli az ilyenkor megszokott közhelyeket. Ennek ellenére - vagy épp ezzel együtt - minden benne van, ami egy életre elveheti az ember kedvét attól, hogy ittasan üljön a volán mögé: az ember legjobb barátja, aki mindig hazavár minket, a haverok, a sörözés, ami talán egy kicsit több is lesz, mint kellene, végül pedig…

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek