Imádjuk a prémium sajátmárkás gyümölcsleveket, a prémium sajtot és sört

Úgy tűnik, egyre több prémium gyümölcslevet, sört és sajtot vásárol a magyar, míg kevesebb gazdaságos terméket.

Úgy néz ki, átrendeződtek a vásárlási szokásaink 2016-ban: a top 10 élelmiszer és vegyi áru termékkategóriában például egyre nő a prémium termékek iránti kereslet - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. A prémium élelmiszerek értékbeli forgalma 11%-kal, míg a háztartási vegyi áruk forgalma 9%-kal nőtt tavalyhoz képest.

  • A prémium gyümölcslevek iránti kereslet 34%-kal nőtt,
  • a sajátmárkás prémium gyümölcsleveké még radikálisabban, 65%-kal,
  • a prémium sörök 30%-kal,
  • a prémium sajt forgalma 12%-kal,
  • a prémium többrétegű WC-papír 21%-kal,
  • a prémiumpelenka forgalma pedig26%-kal növekedett.

Érdekesség, hogy a gazdaságos termékek iránti kereslet csökkent.

Ezeket olvastad már?

via kreativ

Címlapról ajánljuk

További cikkek