Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Egy borhoz most egy vers jár - egy ügyes alkalmazással, Csuja Imre előadásában

Olyat már biztosan hallottatok, hogy egy bormárka leporolja régi küllemét, és új arculattal áll elő, de versmondó boros címkéket még tuti nem láttatok, ezt nézzétek! 

A Manna étterem tetőteraszán egy nem mindennapi borkóstolóval egybekötött sajtótájékoztatón jártunk. A különleges plusz címkékkel ellátott borokhoz megálmodott ételsort kicsit lejjebb megosztjuk veletek, ha kipróbálnátok az ízhatásokat. A Teleki borcsalád egy-egy borkülönlegessége mellé Csuja Imre szavalt nekünk, és ami a legjobb, hogy ezeket a verseket mostantól Ti is meghallgathatjátok! Olvassatok tovább a részletekért:

Mostantól kiskereskedelemi forgalomban!

10 éves üzleti stratégia mentén újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A Versmondó Címkék projektben 10-féle Teleki bor nyakcímkéjén szaval élőben verseket Csuja Imre. A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal élvezhetők a kiterjesztett valóságtechnológia segítségével: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken.

A borászat tervei

A pincészet egy nemrégiben elfogadott 10 éves stratégiai terv mentén dolgozik a jövőben, mely a termelés, a kereskedelem és a kommunikáció minden területét érinti. Ez utóbbi terület nagy kihívása a márka újrapozicionálása, melyet elsősorban a fiatal felnőtt fogyasztókat megcélozva kezd el a pincészet. A kommunikációs kampány része a Versmondó Címkék projekt, egy kiterjesztett valóságtechnológiára épülő aktivitás. Ha a borfogyasztók az okostelefonjuk kameráján keresztül nézik a 10-féle egyedi Teleki nyaktok valamelyikén Csuja Imre képét, a művész szó szerint életre kel a címkén, és elkezdi szavalni az adott bor versét. A tételekhez a verseket Kiss Judit Ágnes költő írta.

Itt a sajtótájékoztató bor és ételsora, próbáljátok ki Ti is!

Romsics László vezérigazgató elmondta:

„Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. A fogyasztók jelentős többségét azonban az motiválja a választásban, hogy szeretne biztosra menni. Mi azt szeretnénk elérni, hogy a jövőben is azért válasszák a Telekit, mert a Teleki név egyet jelent számukra a megbízhatósággal és hosszú távon a márkához kötődő biztos minőséggel”. Hozzátette: „Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, miközben nemcsak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat.”

A további tervek szerint a jövőben egyre több rendezvényen képviselteti magát a pincészet, illetve egyre több saját eseményt is szerveznek.

Terület-, kapacitás- és piacbővítés

Kevéssé közismert, hogy a Csányi Pincészet büszkélkedhet Villány legnagyobb szőlőbirtokával, jelenleg 370 hektáron gazdálkodnak. A következő években közel 450 hektárosra bővül a birtok. Ha e frissen telepített területek termőre fordulnak, az éves termelés az évi 2,5 millió palackról 3-4 millió palackra nő. Bár az exportpiacok további bővítése fontos cél, szeretnék, ha a borok nagy része továbbra is a hazai fogyasztók poharaiban landolna. Jelenleg az éves mennyiség kb. 90 százalékát értékesítik itthon. Ehhez pedig óhatatlanul szükséges a Teleki brand újragondolása és az intenzívebb kommunikáció.

A márkára mostantól érdemes figyelni, karácsony előtt is valami nagy durranásra várhatunk tőlük. Addig pedig nézzétek meg a pincerendszerüket, mely a legnagyobb hazánkban, kb. 1 km hosszú. Bejelentkezés után látogatható.

Még több Teleki borkülönlegességet itt találsz!

... és ezeket láttátok már?

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!